Foto´s zeggen soms meer dan woorden - Reisverslag uit Lima, Peru van Maria Sonneveld - WaarBenJij.nu Foto´s zeggen soms meer dan woorden - Reisverslag uit Lima, Peru van Maria Sonneveld - WaarBenJij.nu

Foto´s zeggen soms meer dan woorden

Door: mariasonneveld

Blijf op de hoogte en volg Maria

31 Mei 2011 | Peru, Lima

Buenas!
Weer eens wat foto´s online van de afgelopen weken. Soms zeggen plaatjes meer dan woorden, dus bij deze.
We zitten nu in Lima. Ondanks alle geruchten die we gehoord en gelezen hebben, vinden we Lima een leuke en ook mooie stad (al is het heel de dag mistig en bewolkt). We hebben nog niet alles gezien hier wat we willen zien, maar komen nog terug omdat we onze terugvlucht vanuit Lima hebben.
Morgen nemen we een 18 uur durende busrit naar het noorden van Peru: Mancóra. Schijnt een gaaf beach-resort te zijn, waar we kunnen genieten van zon, zee, strand en stoere surferboys. Vamos a ver hoelang we hier blijven hangen, en dan daarna de grens over, Ecuador in.
Enjoy de foto´s! Hasta la proximá

• 31 Mei 2011 - 05:26

Janita:

Wow!
    Wat prachtig!
    Heb jij ook gezandboard?? Wat is een peri? Vind het zo gaaf om je foto's elke keer te zien. Geniet er van.
    Hier is het trouwens mooi weer, vandaag eindelijk wat regen. Volgende week ga ik met vrienden met de motor naar Noorwegen, ik heb er zin in! Hoop wel dat het weer dan ook nog mee zit.
    liefs Janiet

• 31 Mei 2011 - 06:47

Hans:

Hoi Marieke,

Het blijft geweldig wat je daar ziet. Realiseer me dat je het eigenlijk gezien moet hebben. Hoewel je het door je eigen ogen het beste ziet geven de foto's mij toch wel een aardige indruk.
    Je hebt nu zo langzamerhand ook een idee waar al je spieren zitten neem ik aan na al die 'treks'. Geniet er nog even van, het is nu zo Juli!

• 31 Mei 2011 - 06:51

Roxanne:

Super mooi die foto's!!

• 31 Mei 2011 - 07:51

Ionne:

Wow je hebt helemaal gelijk, foto's zeggen inderdaad meer dan woorden.
    Wat een gave foto's zeg!
    Dat zandboarden hebben Marcel en ik op Tasmanie ook geprobeerd. Ik was er alleen wel weer snel klaar mee, naar beneden is moeilijk en gaat snel. Maar elke keer weer naar boven lopen is zo vermoeiend.
    Ben jij liggend naar beneden gegaan? Had je geen zand tussen je tanden? ;)

xxx ionne

• 31 Mei 2011 - 08:14

Auroor:

Hoooooooi :)
    Woooooooow, moooie foto's!! Echt een hele goede impressie van jullie reis!!
    Wij (Roos en ik) hebben vandeweek meegedaan aan een wildbrei-middag :) in het stadspark. We hadden de hele bende uitgenodigd om er bij te komen chillen. Er kwamen meer jongens dan meisjes hihi :) Gelukkug voor Bart kwamen Nous, Cyriel, Ivo en Matthieu ook hahahaha :) Roos en ik hebben echt wat afgebreid!
    Wat gaaf dat je al die lama's op de foto hebt gezet! Daar breien wij nou pakjes van!

Nou meissie, tot de volgende!
    Pas op jezelf!

XXXX

• 31 Mei 2011 - 08:15

Roos:

Mooi!

• 31 Mei 2011 - 18:10

Tania:

Jeujjj! Geniet ervan! Ben benieuwd wat jullie van Mancora vinden, vond zelf de kust in Ecuador stukken fijner! Veel plezier in Ecuador! Ik zit inmiddels weer heerlijk thuis, ook best fijn!