De 2e etappe va empezar - Reisverslag uit Buenos Aires, Argentinië van Maria Sonneveld - WaarBenJij.nu De 2e etappe va empezar - Reisverslag uit Buenos Aires, Argentinië van Maria Sonneveld - WaarBenJij.nu

De 2e etappe va empezar

Door: mariasonneveld

Blijf op de hoogte en volg Maria

01 Maart 2011 | Argentinië, Buenos Aires

Nog even een kort berichtje voordat Jorine en ik de bus opstappen richting de Iguazu watervallen. Een busrit van 18 uur... dus, boekje mee, muziekje mee, picknick mandje hebben we al klaar, en de Lonely Planet zal er aan moeten geloven. Britt gaat naar een vriendinnetje in Cordoba. We ontmoeten elkaar aankomende maandag weer in Salta. Daar blijven we een paar dagen, om vervolgens de grens naar Bolivia over te steken. I´m siked! Heb zin om de stad uit te gaan, en nu echt de pad op te gaan.
Het weekend dat Britt terug kwam uit Villa Gesell is er een vriendinnetje van Jorine, Luka, voor 10 dagen spontaan naar BA gekomen. Wat een feest! Veel lol en plezier gehad, wijn gedronken, goed gefeest tot 7 in de morgen, tango gedanst, sushi en tapas gegeten, koffietjes gedronken, gewinkeld... heerlijk. Afgelopen weekend een relaxed stranddagje gehad in El Tigre, en gister is Luka alweer op het vliegtuig naar huis gestapt... Hoe corny het ook klinkt, het is echt waar: time flies when having fun...

Jorine en ik zouden afgelopen week eigenlijk semi-private Spaans les hebben, dat was ons ook beloofd, maar uiteindelijk is dit niet door gegaan door een tekort aan leraren en overschot aan studenten... bummer! Daar baalden we goed van, want we wilden zo graag het spreken oefenen. Uiteindelijk hebben Jorrie en ik onze Spaanse toets ge-A-ced, geniaal.
Nu, nog even wat fotos voor jullie uploaden en dan zijn jullie weer wat up to date.
Hasta luego!

  • 01 Maart 2011 - 16:36

    Hans:

    Leuk hoor,blij te lezen dat jullie het naar het zin hebben. Word er gewoon jaloers op. Kan wel zeggen 'veel plezier'maar dat hebben jullie al zoveel! geniet!

  • 01 Maart 2011 - 17:48

    Roos:

    OH, wat heeeerlijk allemaal! Ik ben zo jaloers! Ik wil ook zo en wijn drinken en tot zeven uur feesten en de tango dansen en sushi en tapas eten!

  • 01 Maart 2011 - 19:22

    Auroor:

    Ik sluit mij geheel aan bij mijn zusje...
    Pffff ik word dat grijze gehannes hier beu! Waar ben je zon? Ohja, bij Maria in BA....Naja, in ieder geval kan JIJ er wel van genieten, en met je verhalen geniet ik dan weer mee!!!
    Wat tof dat het "de stad uit gaan" steeds dichter bij komt! Dat wordt een volgend avontuur meisjes! Wat heerlijk om hele dagen koffietjes te drinken, sushietjes te eten en dansjes te doen tot zeven uur in de ochtend! Maar hoe fijn zal het zijn om straks een heeeeel andere wereld te gaan ontdekken!
    Nu eerst 18u in de bus...*waaaaaaaa dat is laaaaaang*
    Inderdaad; 'veel plezier' slaat nergens op want dat hebben jullie al....dan maar een wens: Have a supercalifragilisticexpealidocious time!
    XxxxxX

  • 01 Maart 2011 - 20:12

    Marloes:

    Ik denk dat ik morgen even langs m'n directrice ga. Maandje verlof opnemen. Je hoort ervan.

  • 01 Maart 2011 - 20:12

    Bonnie:

    tjaa, wat moet ik zeggen? haha, super leuk allemaal zeg! blij dat je het naar je zin heb! ennuuh, foto's van de watervallen uploaden hoor! ben heel benieuwd daarnaar :D
    het huisje van mij en roos is bijna klaar trouwens! van het weekend gaan we er officieel in! zo'n zin in!
    dikke kuskuskus xxxx

  • 07 Maart 2011 - 15:38

    Helen:

    bijna jarig!!!!!!!!!!! en...snik... voor het eerst moeten we jouw verjaardag dag vieren zonder jou, maar niet getreurt ik drink jouw wijntjes wel!!!xxxx

  • 09 Maart 2011 - 10:32

    Oma Zandvoort:

    Lieve Maria, gefeliciteerd met je verjaardag en geniet vandaag extra van de zon en de heerlijke tappas! Ik hou van jou.

  • 09 Maart 2011 - 13:47

    Janita:

    oh meid wat heerlijk om dit alles te lezen. Ik geniet mee. Wat een prachtige ervaring en wat val je met je neus in de boter! Hier begint de lente, altijd genieten maar het haalt het niet bij wat jij meemaakt.
    Veel liefs xx

  • 09 Maart 2011 - 13:51

    Tjerk:

    tjerk heeft meegelezen .
    Is het een leuk land ?
    De tango is leuk om te zien en ook het carnaval.
    Ik sta eerste met hockeyen en we moeten 19 maart spelen. Duim je voor mij?
    knuf van tjerk

  • 09 Maart 2011 - 13:55

    Janita:

    shit, vergeet je helemaal te feliciteren.
    Van harte meid. Raar hoor, je bent er helemaal niet.
    Van hier een hele dikke zoen en ik help je moeder wel met die wijntjes...
    xx
    Ook dikke knuf van Tjerk en een zoen van Hans

  • 10 Maart 2011 - 21:02

    Maria Sonneveld:

    hihi, dank jullie wel voor de felicitaties! Ik ga hier cocktailtjes drinken.
    Tjerk, doe goed je best met hockey! Ben je zenuwachtig? Ik zal zeker voor je duimen :-D

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Maria

Actief sinds 17 Nov. 2010
Verslag gelezen: 215
Totaal aantal bezoekers 29695

Voorgaande reizen:

12 Maart 2014 - 01 Januari 2015

Australia

15 Juli 2014 - 07 September 2014

New Zealand

02 Februari 2011 - 01 Juli 2011

Zuid-Amerika

Landen bezocht: