Voorbereidingen - Reisverslag uit Vierpolders, Nederland van Maria Sonneveld - WaarBenJij.nu Voorbereidingen - Reisverslag uit Vierpolders, Nederland van Maria Sonneveld - WaarBenJij.nu

Voorbereidingen

Door: mariasonneveld

Blijf op de hoogte en volg Maria

17 November 2010 | Nederland, Vierpolders

Of ik er zin in heb? Of ik niet kan wachten om de pad op te gaan? Zeker te weten! Het liefst pak ik linea recta mn boedel bij elkaar en stap ik op 't eerste de beste vliegtuig!

Checklist Zuid-Amerika:
- reisbuddies Jorine en Brittany V
- vliegticket geboekt V
- Spaans lessen geboekt V
- vaccinaties V

Er is nog veel te regelen, shoppen en uitvinden voordat Jorine en ik woensdag 2 februari 2011 naar Buenos Aires vliegen, maar we zijn al goed op weg. Een week later zal Britt arriveren, een vriendinnetje van ons, die heeft besloten om er ook eens goed tussenuit te gaan. Zij reist de eerste twee maanden met ons mee :-)

Ons reisschema ziet er tot nu toe als volgt uit:
- 3 weken Spaanse cursus en danslessen in BA
- 4/5 weken bussen door Noord-Argentinie, Paraguay (?), en Bolivia naar Cuzco in Peru. Britt reist dan door naar Lima, waar ze het vliegtuig weer richting huis pakt...
- 6-8 weken vrijwilligerswerk en Spaanse lessen bij een organisatie in Cuzco die hun aandacht richten op (wees)kinderen. Jorine en ik zullen daar aan de slag gaan in het kader van (buitenschoolse-)opvang, Engelse lessen en activieten organiseren. Jorrie zal ook nog in het plaatselijke ziekenhuis gaan helpen.
- 4 weken rondtrekken in Peru, vliegtuig terug vanuit Lima.

Nu dus maar 's een waarbenjij-account aangemaakt, ik ga mn best doen jullie op de hoogte te houden!

  • 09 Januari 2011 - 18:19

    Bartcore:

    pagina gebookmarked, check!

  • 17 Januari 2011 - 15:05

    EstherRuudElineThijs:

    Ha Maria, ik zie dat je een reisverslag gaat bijhouden! leuk, ik heb me al aangemeld en ik ga je volgen!! Zie je vrijdag.

  • 23 Januari 2011 - 08:43

    Helen:

    Nog even en dan zit je eidelijk in het vliegtuig. Zo leuk voor je, maar ik zal je missen lieverd.

  • 02 Februari 2011 - 16:09

    Stefanie:

    Hoi Maria, vandaag ben je vertrokken! Spannend! Ik heb me aangemeld en ik ga je samen met Evy en Floortje volgen hoor! Heel veel succes en plezier! Groetjes.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Maria

Actief sinds 17 Nov. 2010
Verslag gelezen: 167
Totaal aantal bezoekers 29706

Voorgaande reizen:

12 Maart 2014 - 01 Januari 2015

Australia

15 Juli 2014 - 07 September 2014

New Zealand

02 Februari 2011 - 01 Juli 2011

Zuid-Amerika

Landen bezocht: