Nog 10 seconden... - Reisverslag uit Alice Springs, Australië van Maria Sonneveld - WaarBenJij.nu Nog 10 seconden... - Reisverslag uit Alice Springs, Australië van Maria Sonneveld - WaarBenJij.nu

Nog 10 seconden...

Door: Maria

Blijf op de hoogte en volg Maria

06 Juli 2014 | Australië, Alice Springs

... en dan whohohohoooo vlieg ik naar Sydney voor een paar dagen en daarna naar Auckland om mijn Marit in mijn armen te sluiten! :-D Can't wait! Bring it on!

Het voelt nog niet alsof mijn leventje in Alice ten einde loopt, maar aankomende week is toch echt mijn laatste week. Alhoewel, in september ben ik weer terug in Alice Springs om samen met Javier het hostel een paar weken te runnen. Dus I'll be back, al zal het in september wel heel anders zijn om full-time in het hostel aan de slag te gaan.

Afgelopen weken zijn voorbij gevlogen. Er is veel gebeurd, ik heb veel gedaan en veel geleerd. Ik ken nu de ins en outs van Alice, heb ontzettend leuke laid-back mensen leren kennen, vrienden gemaakt, en het hostel voelt ondertussen als een thuis. Ik heb genoten van de gluhweinnight, pizza night en latin salsa nights en de worldcup games met het halve hostel midden in de nacht. En kamperen in de West McDonnell Range: wat een mooi stuk natuur! Offroad met een 2WD, omdat het kan ;-)

Ook gebeuren er minder leuke dingen, bijv. toen er ingebroken was in het hostel door aboriginal people, en een kapotte koffiemachine in het cafe (ipv werken gingen we maar picknicken, niet heel erg dus). Eigenlijk is alles vooral heel leuk en interessant en kom ik nog laaaaaaang niet naar huis :-D

Snel wat foto's uploaden, en jullie zijn weer een soort van bij!

Liefs
xo


  • 06 Juli 2014 - 11:19

    Sandra:

    Hey lieverd leuk weer een berichtje en foto's

  • 06 Juli 2014 - 11:46

    Hans:

    Hoi,

    Je zit nog lekker in de 'flow' van het reizen zeg maar. Op dit moment onderweg naar weer zo'n mooi land en tevens je vriendin daar ontmoeten. Ben stik jaloers en leef met je mee. Ga ervan uit dat je het net zo naar je zin hebt in N Zeeland als waar je was in the outback! Het zal anders zijn maar dat ga je ervaren.
    Have fun en blijf de dingen doen die ik zou doen!!

    Groetjes, Hans

  • 06 Juli 2014 - 13:36

    D A H L I A:

    yoooooo

    rock 'em daar en check meel boks !

    liefde uit Rotterdam

  • 06 Juli 2014 - 21:56

    Marit:

    Oh Maria! Ik kan ook niet wachten!!!
    Tot snel!
    xxx

  • 19 Juli 2014 - 19:15

    Ionne:

    Zo leuk allemaal!!! Ben toch wel een klein beetje jaloers op jou en Marit. Have fun meisjes! Jullie verdienen het! xxx ionne

  • 09 Augustus 2014 - 10:53

    Irma:

    Wat maak jij een hoop mee en wat een prachtige verhalen. Blijf genieten stoer wijfie!! Dikke x

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Maria

Actief sinds 17 Nov. 2010
Verslag gelezen: 485
Totaal aantal bezoekers 29705

Voorgaande reizen:

12 Maart 2014 - 01 Januari 2015

Australia

15 Juli 2014 - 07 September 2014

New Zealand

02 Februari 2011 - 01 Juli 2011

Zuid-Amerika

Landen bezocht: